Останаха въпроси? Нека отговорим.
Трябва ли да се регистрирам, за да използвам услугата?
Да, услугата може да се ползва само след регистрация и при наличие на актвен абонамент. Към Абонаментни планове.
Какви са необходимите данни за регистрацията?
За да се регистраш, трябва да въведеш валиден имейл адрес, да избереш парола, да въведеш телефонния си номер и да потвърдиш своя имейл адрес.
Защо е необходимо да въвеждам телефонния си номер?
Телефонния номер ще бъде твоят абонатен номер в системата на Инвиво. Чрез него ще можеш да проверяваш и плащаш абонаментната си такса онлайн на epay.bg или в брой на касите на EasyPay.
Каква е цената на услугата?
В зависимост от периода, за който се абонираш, цената е различна. Към Абонаментни планове.
Какви са начините на плащане?
Предоставяме следните възможности за плащане:
- Сигурно и удобно онлайн плащане през системата на epay.bg
- Защитено плащане с дебитна или кредитна плащане през MyPOS.bg
- В брой на касите на EasyPay
Кога се извършва плащането?
След като се регистрираш и избереш абонаментен план.
Какво ми е необходимо, за да направя плащане?
В зависимост от избрания начин за плащане, трябва да посочиш абонатния си номер (телефонния номер, с който си се регистрирал в Invivo). Вижте как да платите тук.
Колко време след като платя услугата е вече активна и мога да гледам телевизия?
В момента, в който извършиш плащане по някой от изброените начини, твоят Инвиво абонамент е активен и можеш да гледаш телевизия веднага.
Имам проблем с плащането. Какво да правя?
Ако имаш проблеми с плащането не се колебай да ни се обадиш на 0700 50049, да ни пишеш (линк към чата) или на support@invivo.bg.
Трябва ли да продължавам абонамента си?
След изтичане на предплатения период е необходимо да заплатите таксата си отново по същия начин, по който сте го направили преди, за да имате достъп до услугите си и след това. Можете да предплатите следващия си Инвиво абонамент и преди изтичане на текущия, като тогава новия Ви абонамент започва да тече след приключване на текущия.
Как да разбера докога е активен абонаментът ми?
Стартирайте Вашето Инвиво приложение на някое от устройствата си. Влезте в „Меню“, в „Профил“ и натиснете „Моите абонаменти“.